100 фактів про мене: друга порція.

26. За свої 34 роки я переїздила 21 рази. Впевнена, що це не кінець. На наступний раз я хочу переїхати в один з моїх улюблених районів Стокгольма, так щоб з моїх вікон було видно море, на моїй вулиці було купа кафешок, в яких я б знала усіх барменів і вони б точно занали, що давати мені на сніданок. Я вірю, що так і буде!

27. Я жила у чотирьох країнах (якщо ще не рахувати місяця в Італії). У Берліні я зрозуміла, наскільки сильно можна любити місто. Практично як людину. І це неймовірна любов, бо міста уміють любити у відповідь.

28. Я обожнюю Стокгольм, я можу говорити про нього годинами, але найкраще я б з вами просто прогулялася цим містом. Ви б гарантовано його полюбили теж!

29. Найкращі лікі від усього для мене – це усамітнитися і гуляти, подорожувати, просто бути наодинці з собою! Сама з собою я можу вирішити будь-які конфлікти. Я люблю бути одна. І І я люблю своїх ближніх, які мене в цьому розуміють.

30. Мене дратують усі «мамські книжки», де описують якись методики виховання. Мене дратують розмови у цьому напрямку у виконання інших, які стали такими собі «еспертками у мамствуванні». Краще розкажіть мені про останню виставку в Модерні чи про серіал, який ви зараз дивитеся, і я це оціню більше.

31. Я виросла на Гюго, Гессе і Достоєвському (слава Богу, коли я їх читала, я взагалі не розуміла ніяких політично-історичних контекстів). Ці троє вибудували в мені якийсь світоглядний стержень, який визначає моє відношення до життя взагалі. Усе інше – було, мабуть, і важливіше, і цікавіше, але не таке «міфотворче» для моєї свідомості (у структуралістському значенні слова «міф»).

32. Мої улюблені письменники зараз це Салман Рушді, Орхан Памук, Арундатті Рой, Вінфрід Себальд, Джойс Керол Уотс, Заді Сміт, і ще десятки інших. Читати я люблю. І на це завжди є час!

33. Колись я жила артхаусним кіно, на яке у мене зараз нема ні часу, ні сил. Та все-таки, я думаю, ті роки захопленням прекрасним не пройшли даремно і виховали хоч який-неякий смак в кінематографі. Зараз мій улюблений режесер – Ксав’є Долан. Я насправді думаю, що він геній.

34. Я люблю залипати в якийсь серіал типу «House of Cards», «Happyish» , «War of Thrones»… бо я тоді дозволяю собі взяти у руки в’язання чи вишивку і зависнути за олюбленою справою без почуття провини.

35. Так, я дуже люблю робити щось руками. Я навіть впевнена, що це необхідність, інакше у мене починаються психічні розлади (ггг, я не жартую!)

36. У мене є зошит, в який я записую усе, чому б я хотіла будь-яколи навчитися. Це дуже довгий список і на першому місці там «навчитися їздити на ровері» (все, головний камінг-аут зроблено! Можете розфренджувати мене вже зараз:)

37. Я дуже люблю подорожувати, заради подорожей я готова на багато що (наприклад, багато пахати, щоб потім мати за що подорожувати, навіть від діамантів можу відмовитися, чесно:) Най-най-най-незбагненніші дві країни, які я бачила до цього часу, це Австралія і Ісландія. Абсолютно неймовірні місця, куди я хочу тепер поїхати з Веронікою і Т.

Ось я в Мульбурні.

Australia

А це Ісландія

Iceland

38. Я люблю ставити експерименти над собою, як наприклад «побігати щодня 5 км протягом місяця», «йога зранку протягом місяця», «не їмо шоколад протягом місяця», ну, ви зрозуміли логіку. Нащо я це роблю – не знаю. Люблю ставити екперименти над собою:)

39. При всьому моєму гедонізмові бувають моменти, коли я впадаю в крайній аскетизм. У мене був момент, коли я відмовилася будь-що собі купувати і не купувала майже нічого цілий рік. Щастя для кишені, правда?

40. А взагалі, як я вже написала, я страшенна гедоністка. Люблю жити через край, ні в чому собі не відмовляти, якщо є вибір між першим і другим, я вибираю перше, друге і третє, а потім ще й четверте і пяте. Люблю жити у постійному русі, щоб життя було як свято (ну, а потім наступають моменти аскетизму, ви зрозуміли правильно:)

41. Мені сняться віщі сни. Взагалі колись здавалося, що у мене якийсь міцно налагоджений зв’язок з чимось, бо мене так колбасило, усілякі пророцтва, видіння, і т.п. зараз якось попустило, оземлилася майже повністю. І від цього навіть трохи шкода.

42. Я обожнюю гарний посуд. В один прекрасний день я викинула весь ікеївський посуд і купила той, що справді хотіла. Мені прийшлося чекати десь два місяці поки його зроблять і доставлять, але це було варто того! Тепер у нас не заводиться жодної зайвої тарілки.

43. Взагалі я стараюся, щоб в хаті нічого не було зайвого. Викидаю усе, чим не користуємося. Роздаю весь одяг, з якого виросла дитина, нічого не лишаю на потім. «Потім» завзвичай не буває. А для пам’яті потрібно щось інше.

44. Ми живемо з однією каструлею уже багато років. Люди часто цікавляться, як це, а мені здається, більшого і не треба. Так, ми готуємо!

45. Я зараз дивлюся на Вероніку, яка грається у мене в ногах, і мене розриває на маленьких хом’ячків від щастя 🙂 (Ну, це теж факт мого життя, бо мене щодня розриває на хом’ячків від цієї дитини. Вона ЧУДО, хоч і хочеться від неї відпочити і виспатися)

36

46. Також факт мого життя те, що уже три роки – я дуже втомилася і дуже хочу спати. Коли це пройде? Any ideas? Тільки не кажіть, що через двадцять років! І не кажіть «з другим буде легше!» Я за такі поради можу убити:)

47. Я жайворонок за природою. Люблю вставати з самісінького ранку, та зараз я собі цього не можу дозволити, бо коли я встану о 5, то і дитина встане о 5, а я так не хочуJ) Приходиться спати!

48. Якби у мене був шанс прожити ще одне життя, я б прожила зовсім інше життя. І не тому, що це чимось не подобається, а тому, що хотіла б попробувати інші варіанти. Наприклад в одному з життів я б була джазовою співачкою, яка виступає у нічних клубах головних метрополій світу, в іншому мамою 5-ти дітей, яка обожнює свій дім і робить з нього просто диво комфорту і затишку, а ще в іншому житті я б була актрисою і грала б в якомусь маленькому театрі на Вест Енді. Зараз у мене щось середнє між усіма цими варантами.

49. Мій улюблений колір – синій.

50. Моє улюблене слово – дзиґа (воно таке класне, що аж голова крутиться:)

54

Не перемикайтеся!

2 thoughts on “100 фактів про мене: друга порція.

  1. “якщо є вибір між першим і другим, я вибираю перше, друге і третє, а потім ще й четверте і пяте”, о, я це чудово розумію, буду жити на одних сухарях потім місяць, зате зараз буду мати все, що душа забажає 🙂

    Like

Leave a Reply

